Tuesday 28 October 2014

Home » , , » Pengedar Sah Shaklee Bangi

Pengedar Sah Shaklee Bangi

Walaupun Shaklee sudah melancarkan penggunaan sistem pembelian produk secara online, masih ada lagi customer yang ingin membeli secara tradisional iaitu melalui pengedar Shaklee yang sah. Tiada masalah sekiranya lebih selesa memilih untuk berurusan dengan pengedar Shaklee dan bukannya membuat belian terus di sistem online eSell Shaklee.

Pengedar Sah Shaklee Bangi 

Dalam entri ni saya nak umumkan kepada semua bahawa saya adalah pengedar Shaklee Bangi yang berdaftar dengan Shaklee Malaysia.

Hati-hati sebelum membeli produk Shaklee, pastikan dahulu anda membeli dengan pengedar yang berdaftar atau juga dikenali sebagai SID (Shaklee Independent Distributor).

Sesiapa yang ingin membeli produk Shaklee secara cash on delivery (COD) boleh hubungi saya untuk temujanji penghantaran produk. COD area saya adalah kawasan sekitar Bangi, Kajang dan Putrajaya. Kalau nak datang rumah ambil produk sendiri boleh. Nak minta saya poskan ke alamat rumah pun boleh. Bak kata orang Indonesia, semuanya bisa :)

Siapa Saya?

Saya telah menjadi ahli Shaklee sejak tahun 2011 dan sememangnya saya aktif sebagai pengedar Shaklee. Kalau dikira-kira, dah 3 tahun jugak la saya aktif sebagai pengedar Shaklee. Sekiranya sesiapa yang ada persoalan atau ingin membeli produk Shaklee boleh hubungi saya pada bila-bila masa. Saya akan cuba membalas pertanyaan anda secepat yang mungkin dan insyaAllah stok produk sentiasa ada dalam simpanan.

Bagaimana Cara Dapatkan Produk Shaklee

Sesiapa yang berminat mendapatkan mana-mana produk Shaklee boleh hubungi saya di 0133602633, nak call boleh, sms boleh, whatsapp boleh, imessage pun boleh. Nak emel pun boleh di feeza.k@gmail.com. Hanya nyatakan produk Shaklee yang anda mahu dan saya akan berikan konsultansi secara percuma kepada customer yang membuat belian dengan saya.

pengedar sah shaklee kajang


cara order produk shaklee


INGIN ORDER PRODUK SHAKLEE SECARA ONLINE?
Mudah je, klik link di bawah:
sistem online shaklee

Ingin dapatkan produk Shaklee secara COD (cash on delivery)? 
KETAHUI CARANYA DI SINI

Copp!! Nak dapatkan produk Shaklee dengan harga yang lebih murah? Jom daftar sebagai ahli.
CARA JADI AHLI SHAKLEE

Berminat menjana pendapat sebagai SID (Shaklee Independent Distributor)?

Pertanyaan serta penyertaan anda sangat dialu-alukan :)
JANA SIDE INCOME DENGAN SHAKLEE

------------------------------------------------------------ 
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

4 comments: