Thursday 29 May 2014

Home » , » Tips Hangat Mudahnya Bisnes Shaklee

Tips Hangat Mudahnya Bisnes Shaklee

Sejak kebelakangan ni saya perasan yang saya sudah jarang2 main game...sesapa yang kenal saya pastinya sedia maklum yang saya ni memang suka main game... Kalau dulu bila je ada masa terluang, saya mesti akan habiskan masa tu dengan main game kegemaran saya di handphone iaitu Candy Crush...sampaikan kena sakat dengan kawan2...hehe. Walaupun ramai yang surrender atas faktor kesulitan Candy Crush yang agak tinggi...(eh tinggi ke? :p), saya tetap sukakan game tu. In fact, sampai sekarang saya masih setia bermain Candy Crush :D
 
Owh bukan nak cerita pasal game sebenarnya...tapi nak share yang sejak kebelakangan ni prioriti saya lebih kepada bisnes Shaklee. Sebab tu tanpa disedari, saya dah kurang main Candy Crush...kalau tak, pastinya masa saya akan terbahagi sama rata antara Shaklee dan Candy Crush :)
 
Sebagaimana sukanya saya dengan main game di handphone, begitu juga sukanya saya dengan berbisnes gunakan handphone. Handphone sekarang kan dah canggih2, segala2nya boleh dibuat guna handphone saja.

iphone 5
handphone kesayangan ai :)

Betapa mudahnya bisnes Shaklee ni kerana segala2nya saya buat gunakan handphone. Lebih mudah, ringkas dan mobile. Dimana2 saja saya boleh berbisnes, berbuat apa sekalipun sempat berbisnes.

Daripada aktiviti berblogging, membuat poster iklan, mengupdate fb status dan fb page, aktiviti membuat order barang, juga aktiviti coaching bersama anak cucu cicit di bawah empayar sendiri....segala2 saya buat dengan gunakan handphone saja. Sebab tu handphone asik melekat je di tangan..hehe
  
bisnes shaklee mobile
"update-blog-on-the-go" semasa dalam perjalanan balik dari kampung

bisnes shaklee online
update status fb page sambil menunggu makanan untuk lunch sampai
 
esp shaklee
deko poster iklan yang comel2 :)
 
bisnes shaklee
tools penting untuk bisnes Shaklee secara mudah
 
Maka, bilamana tiada laptop atau PC sebenarnya bukanlah halangan untuk berbisnes. Jikalau ada handphone yang ada akses internet, cukuplah untuk memulakan bisnes. Nak seribu daya, taknak seribu dalih kan.
 
Berminat untuk bisnes Shaklee secara mudah dengan saya? Hubungi saya sekarang. Jangan tunggu sehingga hari esok :)
 
------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment