Monday 28 April 2014

Home » , » ESP Buat Badan Ibu Hamil Kekal Bertenaga Semasa Berpuasa

ESP Buat Badan Ibu Hamil Kekal Bertenaga Semasa Berpuasa

Pejam celik pejam celik dah nak masuk bulan Mei dah. Sekejap je masa berlalu kan. Rasanya macam baru semalam je masuk tahun baru 2014. 

Bulan Ramadhan pun tak lama lagi menjelma. Mesti ramai yang dok pulun ganti puasa sekarang ni kan. 

Alhamdulillah tahun lepas saya puasa penuh, so kali ni tak perlu ganti puasa pun. Kalau tidak mesti saya adalah salah seorang daripada yang ramai2 dok pulun ganti puasa itu :)

Bila bercakap tentang puasa, pastinya badan akan terasa lemah longlai kan. Yelah, tak boleh makan dan minum sepanjang hari. Hanya berbekalkan tenaga yang kita dapat dari makanan sewaktu sahur. Paling mencabar adalah bagi ibu yang hamil.

So saya nak share satu testimoni dari ibu hamil ni.

soy protein shaklee

"Alhamdulillah saya prgnt ni puasa sahur minum esp + susu mmg bertenaga,rasa lapar pun kejap2 & tpi tetap ada tenaga sampai buka"

Har...memang betul ESP (Soy Protein Isolate Powder) bekalkan tenaga yang sustained iaitu berpanjangan semasa berpuasa. So sangat elok bila diambil pada waktu sahur atau boleh juga diambil semasa sarapan sekiranya tidak berpuasa. 

Nama pun berpuasa, mesti akan lapar kan..yelah tak boleh makan seharian. Tapi pastinya akan rasa bertenaga sepanjang hari. Takdelah rasa lemah longlai je. Nak beribadah pun mudah dan lebih baik bila badan bertenaga kan.

Berminat?

------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment