Friday 24 January 2014

Home » , , » Himpunan Testimoni Alfalfa Complex Shaklee

Himpunan Testimoni Alfalfa Complex Shaklee

Nampaknya Alfalfa memang on demand sepanjang bulan ni. Kenapa on demand? Sebab bulan ni promo Alfalfa, BUY 6 FREE 1.

Sempena bulan promo Alfalfa ni, saya nak share testimoni pengguna-pengguna Alfalfa. Jom kita baca..

testimoni alfalfa shaklee




Banyak manfaat Alfalfa ni. Nak tau manfaat yang lain lagi? Akan saya hebahkan dalam entry yang akan datang. Tungguuuuu :)

Berminat? Meh contact saya sekarang untuk tempahan...sebelum offer yang menarik ni berakhir!
------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment