Monday 28 January 2013

Home » , , » Ostematrix Penawar Sakit Pinggang Dan Belakang

Ostematrix Penawar Sakit Pinggang Dan Belakang

Baru semalam saya mendapat sms dari seorang customer saya. Betapa gembiranya beliau memberitahu bahawa sakit pinggang yang selalu dialami semakin hilang.
 

 
"Slm sis....ostematrik ada stok x?nk lg lah.dh nk hbs,alhamdulillah geting healtier...dh x sakit pinggan.klau x rasa cam org tua umur 100 thn.hi3x."
 
Nak tau apa yang saya syorkan? Saya syorkan supaya customer tu mengamalkan pengambilan Ostematrix Shaklee.
 
 
Ostematrix Shaklee merupakan sumber kalsium semulajadi yang dilengkapi dengan Vitamin D, Magnesium, Zink, Boron, Manganes dan Kuprum untuk memastikan penyerapan kalsium yang optimum disamping memberi kebaikan yang lain. Pendek kata Ostematrix Shaklee menawarkan lebih dari sekadar kalsium.

Kenapa kalsium?

Sememangnya badan kita amat perlukan kalsium kerana kalsium merupakan mineral paling banyak dalam badan. Dianggarkan kira-kira 99% kalsium terkandung dalam tulang dan gigi.

Kekurangan kalsium akan menyebabkan masalah seperti berikut:
- sakit tulang belakang dan pinggang
- badan mudah lenguh-lenguh
- sakit kepala
- kaki mudah kebas

Dan kerana itulah saya mengesyorkan customer itu mengamalkan Ostematrix Shaklee untuk atasi masalah sakit pinggang yang dihadapi.
 
Seharusnya kita berusaha mendapatkan hanya yang terbaik untuk diri kita. Dan setiap apa yang diusahakan haruslah dilakukan secara istiqamah untuk mendapatkan hasil yang diingini.

Berminat dapatkan sumber kalsium terbaik anda? Hubungi saya sekarang!
 
------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment