Thursday 17 January 2013

Home » , » Nutriferon Shaklee Penggalak Antibodi Semulajadi

Nutriferon Shaklee Penggalak Antibodi Semulajadi

Jikalau dulu, saya akan mengambil Panadol Soluble untuk meredakan demam dan selsema setiap kali penyakit itu menyerang. Panadol Soluble merupakan bekalan ubatan yang wajib ada di rumah. Namun setelah saya disedarkan oleh housemate tentang bahaya kesan pengambilan panadol terhadap tubuh badan manusia, saya beralih arah kepada yang lain.

Minggu yang lepas saya diserang demam dan selsema lagi. Seperti biasa saya lebih sukakan proses pemulihan yang semulajadi berbanding terpaksa bergantung kepada pengambilan ubat-ubatan, melainkan demam dan selsema yang saya hadapi adalah ditahap teruk dan membahayakan. Saya mengamalkan pengambilan sepeket Nutriferon Shaklee setiap kali demam dan selsema melanda. Pastinya Nutriferon adalah alternatif terbaik selain panadol. Hanya tuangkan ke atas lidah dan biarkan ia cair di dalam mulut dengan sendirinya. Ini kerana Nutriferon lebih berkesan jika diletakkan secara direct di atas lidah.

penggalak antibodi semulajadi
Nutriferon Shaklee merupakan satu-satunya supplement yang dicipta oleh pakar imun, Dr. Yasuhiko Kojima. Nutriferon mengandungi 4 ekstrak tumbuhan seperti berikut:
  • Biji labu - merangsang pengeluaran interferon semulajadi di dalam tubuh, menentang radikal bebas dan faktor penyebab kanser
  • Biji Plantago Asiatica - mengandungi polisakarida yang mengaktifkan sel-sel imun
  • Honeysuckle Jepun - menentang pencerobohan virus dan kuman
  • Bunga Safflower - menghasil dan memperkuatkan keupayaan makrofaj memusnahkan virus dan kuman
Nutriferon Shaklee merupakan satu-satunya produk untuk imun badan yang ada dipasaran hari ini. Produk ini dipatenkan dan mempunyai hak cipta terpelihara, hanya boleh didapati secara eksklusif di Shaklee.
Ingin dapatkan Nutriferon anda? Hubungi saya sekarang!
------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment